SPLOŠNI POGOJI UPORABE IN POSLOVANJA – VUMA RECYCLE

Prosimo, da pred uporabo storitev Vuma ReCycle pazljivo preberete splošne pogoje poslovanja.

1. SPLOŠNE DOLOČBE

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletnega mesta vumarecycle.si, pravice in obveznosti uporabnikov ter urejajo poslovni odnos med podjetjem VUMA TECH, Matej Vučanović s.p., Ulica Vita Kraigherja 5, 2000 Maribor (v nadaljevanju: ponudnik) in kupci.

Z uporabo spletnega mesta in storitev ponudnika se uporabniki strinjajo s splošnimi pogoji poslovanja. Ponudnik si pridržuje pravico do spremembe splošnih pogojev brez predhodnega obvestila, pri čemer veljajo pogoji, ki so objavljeni v trenutku naročila.


2. POPRAVILO IN SERVIS

2.1. Postopek servisa

Popravila in servisne storitve izvajamo strokovno in skladno z najvišjimi standardi kakovosti. Pri servisu se trudimo ohraniti vse podatke na napravi, vendar ne odgovarjamo za morebitne izgube podatkov, zato priporočamo, da pred oddajo naprave naredite varnostno kopijo.

Stranka je dolžna pred oddajo naprave odstraniti vse dodatke (SIM kartica, SD kartica, ovitki, zaščitne folije itd.), saj ponudnik ne prevzema odgovornosti za izgubo ali poškodbe teh dodatkov.

2.2. Zamenjava komponent

Ob okvari posameznih delov (npr. baterije, zaslona) lahko stranka zahteva vračilo zamenjanih komponent ali njihovo ekološko uničenje. Če stranka ne izrazi želje po vračilu ob oddaji naprave, si ponudnik pridržuje pravico, da o njihovi usodi odloči sam.

2.3. Odpoved odgovornosti pri določenih popravilih

  • Pri popravilu poškodb zaslona (npr. menjava stekla pri 80 % uspešnosti) ne prevzemamo odgovornosti za poškodbe LCD zaslona.

  • Pri servisiranju naprav, poškodovanih zaradi stika z vodo ali oksidacije, ne moremo zagotoviti uspešnosti popravila.

  • Za pošiljanje naprave po pošti mora stranka ustrezno zaščititi paket. Ponudnik ne prevzema odgovornosti za poškodbe med transportom.

2.4. Rok prevzema naprave

Po opravljenem servisu je stranka dolžna napravo prevzeti v roku 30 dni. Po preteku 60 dni od obvestila si pridržujemo pravico, da napravo prodamo ali uničimo za pokritje stroškov popravila.


3. GARANCIJA IN OMEJITVE

3.1. Garancijski pogoji

Garancija na opravljena popravila velja 90 dni od datuma prevzema naprave. Uveljavlja se le ob predložitvi potrdila o plačilu. Garancija ne velja za funkcionalne napake, ki niso bile predmet popravila.

3.2. Omejitve garancije

Garancija ne velja, če:

  • Stranka ne posreduje gesla za testiranje naprave.

  • Je poškodovana garancijska nalepka (Warranty void seal).

  • Naprava kaže znake malomarne uporabe, mehanskih poškodb ali vdora tekočin.

  • Je bil v napravo poseg nepooblaščene osebe.

  • Je bil popravljen ekran, pri čemer se uporabljajo nadomestni LCD zasloni, ki morda nimajo enakih lastnosti kot original.

  • So določene funkcije zaslona (npr. Knock Knock za posnetek zaslona) po menjavi neaktivne.

Za naprave, ki so bile izpostavljene vlagi, vodi ali oksidaciji, garancija ni veljavna.


4. VARSTVO OSEBNIH PODATKOV

Podjetje VUMA TECH, Matej Vučanović s.p. spoštuje zakonodajo o varstvu osebnih podatkov, vključno s Splošno uredbo EU o varstvu podatkov (GDPR).

4.1. Zbiranje osebnih podatkov

Za izvedbo naročil in storitev zbiramo naslednje podatke:

  • Podatki o identiteti: ime, priimek, elektronski naslov, davčna številka za pravne osebe.

  • Kontaktni podatki: naslov, telefonska številka.

  • Podatki o nakupih in plačilih: naročila, reklamacije, vračila.

  • Tehnični podatki: IP naslov, vrsta naprave, operacijski sistem, brskalnik.

4.2. Namen uporabe osebnih podatkov

Podatki se uporabljajo za:

  • Izvedbo naročil in servisnih storitev.

  • Izpolnjevanje zakonskih obveznosti (računovodstvo, davčne obveznosti).

  • Analize poslovanja in izboljšanje uporabniške izkušnje.

  • Remarketing in personalizirane ponudbe (s predhodno privolitvijo uporabnika).

Osebni podatki niso posredovani tretjim osebam, razen pogodbenim obdelovalcem podatkov, ki delujejo skladno z GDPR.


5. NAROČILA IN PLAČILA

5.1. Postopek naročila

Naročilo v spletni trgovini Vuma ReCycle postane veljavno po potrditvi naročila s strani ponudnika. Ponudnik si pridržuje pravico do zavrnitve naročila brez obrazložitve.

5.2. Načini plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • Plačilo po predračunu (UPN nalog)

  • PayPal

  • Plačilo s kreditno kartico

5.3. Cene

Vse cene so izražene v evrih (EUR) in ne vključujejo DDV, razen če je izrecno navedeno drugače.


6. DOSTAVA IN PREVZEM

Dostavo izvaja GLS ali drug pogodbeni dostavljalec. Strošek dostave je prikazan ob naročilu. Rok dostave za izdelke na zalogi je do 5 delovnih dni.

Stranka lahko izbere naslednje načine dostave:

  • Dostava na naslov s strani GLS

  • Osebni prevzem v poslovalnici


7. REKLAMACIJE IN PRITOŽBE

7.1. Reklamacije

Stranka lahko vloži reklamacijo, če:

  • Je prejela napačen izdelek.

  • Izdelek ni ustrezen ali je bil dostavljen na napačen naslov.

Reklamacije sprejemamo na info@vumarecycle.si.

7.2. Pritožbeni postopek

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo in si prizadeva za hitro in učinkovito reševanje pritožb. Stranka lahko pritožbo pošlje po e-pošti na info@vumarecycle.si.

V primeru nezadovoljstva lahko stranka vloži pritožbo pri Informacijskem pooblaščencu RS ali drugem pristojnem organu.


Za dodatne informacije nas kontaktirajte na info@vumarecycle.si.

VUMA TECH, Matej Vučanović s.p.
Ulica Vita Kraigherja 5, 2000 Maribor, Slovenija